Принципи лексикографічної репрезентації нових слів та фразеологізмів у мас-медіа
DOI: https://doi.org/10.17721/APULTP.2017.34.76-85
Анотація
У пропонованій статті окреслюються особливості лексикографічної репрезентації нових слів та фразеологізмів у сучасних українських мас-медіа, розглядається актуальність проблем медійної лексикографії в сучасній лінгвістиці, аналізуються принципи укладання інноваційного словника "Нові слова та фразеологізми в українських мас-медіа".
Ключові слова: медійна лексикографія, неологізм, медійний фразеологізм, словник неологізмів, функціональна стилістика.
Інформація про авторів:
Шевченко Лариса Іванівна – доктор філологічних наук, професор; завідувач кафедри стилістики та мовної комунікації; Інститут філології; Київський національний університет імені Тараса Шевченка;
Сизонов Дмитро Юрійович – кандидат філологічних наук; доцент кафедри стилістики та мовної комунікації; Інститут філології; Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Електронна адреса: style_m_k@ukr.net, dm_sizonov@ukr.net

Ця публікація ліцензована на умовах Creative Commons Attribution 4.0 International License.