Принципи лексикографічної репрезентації нових слів та фразеологізмів у мас-медіа

DOI: https://doi.org/10.17721/APULTP.2017.34.76-85

  • Larysa Shevchenko Київський національний університет імені Тараса Шевченка http://orcid.org/0000-0001-6290-2307
  • Dmytro Syzonov Київський національний університет імені Тараса Шевченка https://orcid.org/0000-0003-1162-2182

Анотація

У пропонованій статті окреслюються особливості лексикографічної репрезентації нових слів та фразеологізмів у сучасних українських мас-медіа, розглядається актуальність проблем медійної лексикографії в сучасній лінгвістиці, аналізуються принципи укладання інноваційного словника "Нові слова та фразеологізми в українських мас-медіа".

Ключові слова: медійна лексикографія, неологізм, медійний фразеологізм, словник неологізмів, функціональна стилістика.

Інформація про авторів:

Шевченко Лариса Іванівна – доктор філологічних наук, професор; завідувач кафедри стилістики та мовної комунікації; Інститут філології; Київський національний університет імені Тараса Шевченка;

Сизонов Дмитро Юрійович – кандидат філологічних наук; доцент кафедри стилістики та мовної комунікації; Інститут філології; Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

Електронна адреса: style_m_k@ukr.net, dm_sizonov@ukr.net

Опубліковано
2017-07-01
Розділ
АВТОРСЬКИЙ ПОГЛЯД НА АКТУАЛЬНІ ЛІНГВІСТИЧНІ ПИТАННЯ

##plugins.generic.recommendByAuthor.heading##