Екстралінгвістична мотивація творення іміджу України в сучасних мас-медіа
DOI: https://doi.org/10.17721/APULTP.2017.34.50-75
Анотація
У статті з мовознавчого погляду проаналізовано питання іміджу держави як одного з перспективних напрямків сучасних медіалінгвістичних досліджень. Розглянуто мовні особливості творення іміджевих характеристик України в сучасних медіа, зокрема, звернено дослідницьку увагу на домінування в текстах лексем, семантика яких реалізує емоційно-оцінну конотацію.
Ключові слова: медіа, функції мови в медіа, емоційно-оцінні конотації, імідж, екстралінгвістична мотивація іміджу.
Інформація про автора: Плясун Ольга Миколаївна – магістрант Інституту філології; Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Електронна адреса: olga_2511@ukr.net

Ця публікація ліцензована на умовах Creative Commons Attribution 4.0 International License.