Мас-медіа як джерело нової фразеології сучасної української літературної мови
DOI: https://doi.org/10.17721/APULTP.2017.34.29-38
Анотація
У статті аналізується роль ЗМІ в поповненні активного словника сучасної української мови. В основу дослідження покладено різнотипні українські медіа – друковані, електронні, рекламні. Комплексно розглянуто екстра- та інтралінгвальні характеристики, які впливають на оновлення фразеологічного фонду української мови.
Ключові слова: фразеологічна інновація, мова ЗМІ, медіалінгвістичний аналіз, стилістика української літературної мови.
Інформація про автора: Сизонов Дмитро Юрійович – кандидат філологічних наук; доцент кафедри стилістики та мовної комункації; Інститут філології; Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Електронна адреса: dm_sizonov@ukr.net

Ця публікація ліцензована на умовах Creative Commons Attribution 4.0 International License.