Категорія “імідж” у сучасній гуманітаристиці: проблема та її наукові дискурси
DOI: https://doi.org/10.17721/APULTP.2017.35.70-87
Анотація
У статті виділено та проаналізовано основні напрямки іміджевих досліджень у гуманітарних та суспільствознавчих дисциплінах. Розглянуто особливості інтерпретації категорії "імідж" у різних галузях модерної науки. Дослідницьку увагу звернено на визначення сучасних тенденцій розвитку лінгвоіміджелогії – актуального та перспективного напрямку світової неолінгвістики.
Ключові слова: категорія "імідж", іміджмейкінг, мовні механізми конструювання іміджу, лінгвоіміджелогія.
Інформація про автора: Плясун Ольга Миколаївна – аспірант кафедри стилістики та мовної комунікації; Інститут філології; Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Електронна адреса: olga_2511@ukr.net

Ця публікація ліцензована на умовах Creative Commons Attribution 4.0 International License.