Функціонально-стилістична парадигма медійної фразеології
DOI: https://doi.org/10.17721/APULTP.2017.35.56-69
Анотація
У статті проаналізовані стилістичні параметри та критерії медійної фразеології з увагою до їх функціонального потенціалу в різних видах комунікації. Розглядається медійний фразеологізм як особливий вербальний маркер сучасного соціуму та визначаються критерії наукового аналізу фразеологізма в мас-медіа.
Ключові слова: медійний фразеологізм, мова ЗМІ, медіалінгвістичний аналіз, стилістика української літературної мови.
Інформація про автора: Сизонов Дмитро Юрійович – кандидат філологічних наук; доцент кафедри стилістики та мовної комункації; Інститут філології; Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Електронна адреса: dm_sizonov@ukr.net

Ця публікація ліцензована на умовах Creative Commons Attribution 4.0 International License.